آموزش کامل جنگ های قبیله ای

مصطفیمصطفی
213 بازدید
استراتژی حمله

جنگ قبیله ای یک نبرد استراتژیک بین دو قبیله است. در جنگ قبیله ای دو مرحله وجود دارد، روز آماده سازی و روز نبرد. هر شرکت کننده می تواند دو بار در طول روز نبرد حمله کند. در پایان جنگ، قبیله ای که ستاره های بیشتری از حمله به دست آورد، در جنگ قبیله ای برنده می شود. اگر هر دو قبیله به یک اندازه ستاره کسب کنند، طایفه ای برنده می شود که میزان تخریب کل بیشتری به دست آورد.

هر یک از اعضای قبیله ای که در طول جنگ قبیله حمله کند، مقداری لوت جایزه دریافت می کند، اما فقط قبیله برنده پاداش زیادی دریافت می کند. جنگ‌های قبیله‌ای برای شروع و شرکت در آن رایگان است، و برخلاف نبردهای چند نفره معمولی، قبیله‌ها می‌توانند انتخاب کنند که آیا و چه زمانی دوست دارند به جنگ بروند. قبیله ها مجبور نیستند در جنگ های قبیله ای شرکت کنند.

جنگ های قبیله ای دوستانه چیست؟ تفاوت بین جنگ های قبیله ای دوستانه و جنگ های قبیله ای معمولی چیست؟ در جنگ های دوستانه قبیله ای، شما می توانید قبیله حریف خود را انتخاب کنید. مانند نبردهای دوستانه معمولی، نیروها و طلسم ها مصرف نمی شوند (به استثنای حمله به نیروهای Clan Castle و جادوها)، و همچنین هیچ منبع یا جایزه ای به Clan XP داده نمی شود. طول روز آماده سازی و روز نبرد را می توان تا ۱۵ دقیقه تنظیم کرد.

در طول جنگ قبیله ای چه اتفاقی برای روستای من می افتد؟ آیا روستای من به جنگ می رود یا امن است؟ دهکده شما همیشه از حملات جنگ قبیله ای در امان است زیرا جنگ های قبیله ای در منطقه ای متفاوت از بازی معمولی انجام می شود: منطقه جنگی. در منطقه جنگی، بازیکنان به جای روستاهای معمولی خود، پایگاه های جنگی را آماده کرده و به آنها حمله می کنند. منابع، غنائم و سپر دهکده شما در طول جنگ قبیله ای هرگز در خطر نیست.

جنگ های قبیله ای را کجا می توانم پیدا کنم؟

اگر در یک قبیله هستید، می توانید در هر زمان از طریق دکمه جنگ قبیله در گوشه پایین سمت چپ صفحه نمایش خود (دکمه با دو شمشیر ضربدری) به جنگ های قبیله ای دسترسی داشته باشید. از اینجا، جنگ‌های قبیله‌ای جدید می‌توانند توسط رهبران و رهبران قبیله آغاز شوند و شما می‌توانید در جنگ‌های قبیله‌ای که در حال انجام است شرکت کنید یا تماشا کنید. اگر جنگ قبیله ای در حال انجام است، با فشار دادن این دکمه مستقیماً به نقشه منطقه جنگی می روید.

چگونه یک جنگ قبیله ای شروع می شود؟

رهبران و رهبران مشترک می توانند با باز کردن صفحه جنگ قبیله و فشار دادن دکمه “شروع جنگ” قبیله خود را به جنگ ببرند. پس از انتخاب اعضایی که به جنگ می روند، جستجوی یک قبیله حریف آغاز می شود و می توانید اندازه جنگ قبیله ای را که با آن مطابقت دارید (مثلاً ۱۵ در مقابل ۱۵) و همچنین بازیکنان شرکت کننده را مشاهده کنید. . جنگ قبیله بلافاصله پس از پیدا شدن یک قبیله حریف آغاز می شود.

پیدا کردن یک قبیله حریف می تواند تا چند ساعت طول بکشد، اما نیازی به انتظار در صفحه جنگ قبیله نیست. شما می توانید صفحه نمایش را با دکمه قرمز “X” ببندید و هنگامی که یک قبیله مخالف پیدا شد به شما اطلاع داده می شود.

چگونه در جنگ های قبیله ای شرکت کنم؟

برای شرکت در جنگ قبیله ای، زمانی که یک رهبر یا رهبر مشترک دکمه “شروع جنگ” را فشار می دهد، باید بخشی از یک قبیله باشید. اگر بعد از این مرحله به کلن بپیوندید، تماشاگر خواهید شد و نمی توانید فعالانه در جنگ قبیله ای شرکت کنید.

اگر در طول جنگ قبیله ای یک قبیله را ترک کنم چه اتفاقی می افتد؟

پس از اینکه یک رهبر یا هم‌لیدر دکمه «شروع جنگ» را فشار داد، می‌توانید آزادانه آن را ترک کنید، به سایر قبیله‌ها بپیوندید و برای ادامه شرکت در جنگ قبیله به قبیله بازگردید. پایگاه جنگی شما در نقشه جنگ باقی خواهد ماند، حتی اگر شما را ترک کنید، بنابراین ترک یک قبیله تأثیری بر جنگ جاری نخواهد داشت.

با این حال، شما نمی توانید همزمان در بیش از یک جنگ قبیله ای شرکت کنید. اگر در حین شرکت در جنگ قبیله ای، یک قبیله را ترک کنید، تا زمانی که آن جنگ قبلی به پایان نرسد، نمی توانید در جنگ های قبیله ای دیگر شرکت کنید. سایر بازیکنان می توانند با بررسی نمایه خود متوجه شوند که شما هنوز بخشی از یک جنگ ناتمام هستید. تا زمانی که جنگ قبیله ای قبلی به پایان نرسیده است، شما را واجد شرایط جنگ نمی دانند.

حداقل نیازهای قبیله ای برای رفتن به جنگ چیست؟

تنها شرط این است که یک قبیله باید حداقل ۵ عضو واجد شرایط جنگ داشته باشد.

اگر من یکی از اعضای قبیله ای داشته باشم که واجد شرایط جنگ نیست به چه معناست؟

اعضایی که تازه وارد قبیله شما شده اند، اگر در زمانی که جنگ در جریان بود، قبیله قبلی خود را ترک کنند، واجد شرایط جنگ نیستند. پس از اتمام جنگ قبلی، آنها دوباره واجد شرایط جنگ خواهند شد. می توانید لیست اعضای قبیله خود را بررسی کنید تا ببینید آیا هیچ یک از اعضا واجد شرایط جنگ نیستند و ببینید چه زمانی دوباره واجد شرایط خواهند بود. اگر جنگ قبیله ای را شروع کنید در حالی که اعضا هنوز واجد شرایط نیستند، آن اعضا نمی توانند شرکت کنند.

اگر فردی در قبیله من در جنگ فعال نباشد چه اتفاقی می افتد؟

با اعضای غیرفعال مانند اعضای فعال در جنگ های قبیله ای رفتار می شود. آنها هنوز هم می توانند هدف هر اقدامی در طول جنگ باشند، از جمله دریافت نیروهای اهدایی و حمله دشمن. اعضای غیرفعال همچنان در اندازه کل تیم حساب می‌شوند و پایگاه‌های جنگی آنها همچنان در نقشه جنگ ظاهر می‌شود. با این حال، اعضای غیرفعال از حملات خود استفاده نخواهند کرد و هیچ جایزه لوت دریافت نخواهند کرد.

آیا می توانم جنگ قبیله ای را لغو کنم؟

قبل از اینکه یک قبیله حریف پیدا شود، می توانید با فشار دادن دکمه “لغو” جستجو را لغو کنید. با این حال، پس از پیدا شدن یک حریف، جنگ قبیله را نمی توان لغو کرد. روز آماده سازی بلافاصله شروع می شود.

چگونه قبیله ها برای جنگ قبیله ای تطبیق داده می شوند؟

خواستگاری جنگ های قبیله ای با قبیله ها بر اساس قدرت اعضای آنها مطابقت دارد. برخلاف نبردهای چند نفره، تروفی ها هیچ تاثیری در تعیین حریف جنگ قبیله ای شما ندارند. پس از پیدا شدن یک قبیله مخالف، بلافاصله جنگ شروع می شود. هیچ «بعدی» در خواستگاری جنگ قبیله ای وجود ندارد.

قدرت در جنگ های قبیله ای چگونه محاسبه می شود؟

قدرت بر اساس قدرت حمله هر یک از اعضا (نیروها، ظرفیت اردوگاه ارتش، جادوها و قهرمانان) و قدرت دفاعی (ساختمان های دفاعی، دیوارها، تله ها و قهرمانان) است. طرح های مختلف و طرح های پایه بر استحکام تأثیر نمی گذارد. تنها راهی که می توان قدرت یک عضو را تغییر داد این است که آنها سربازان، دفاع ها، جادوها و غیره خود را ارتقا دهند.

آیا قبیله هایی که تعداد متفاوتی از شرکت کنندگان را انتخاب کرده اند برای جنگ همسان خواهند بود؟

این ناعادلانه خواهد بود. هر دو قبیله همیشه به تعداد یکسان پایگاه جنگی در جنگ قبیله ای خواهند داشت. خواستگاری جنگ های قبیله ای فقط با قبیله هایی مطابقت دارد که تعداد شرکت کنندگان مساوی را انتخاب کرده اند. ممکن است چند عضو در حالت تماشاگر قرار گیرند، یعنی آنهایی که توسط رهبر (همکار) برای شروع جنگ انتخاب شده اند (یا کسانی که واجد شرایط جنگ نیستند).

۵ در مقابل ۵ عضو کوچکترین اندازه ممکن برای یک جنگ قبیله ای معمولی است. سایر سایزهای احتمالی تیم عبارتند از: ۱۰ در مقابل ۱۰، ۱۵ در مقابل ۱۵، ۲۰ در مقابل ۲۰، ۲۵ در مقابل ۲۵، ۳۰ در مقابل ۳۰، ۴۰ در مقابل ۴۰ و ۵۰ در مقابل ۵۰.

کمک! من این نقشه را با تمام تاون هال های کوچک روی آن نمی فهمم. این نقشه منطقه جنگی است، جایی که جنگ های قبیله ای در آن رخ می دهد. قبیله شما همیشه در منطقه دوستانه در سمت چپ نقشه خواهد بود. قبیله دشمن همیشه در قلمرو دشمن در سمت راست نقشه خواهد بود. برای مشاهده سمت دیگر نقشه می توانید دکمه پیکان را در هر زمان فشار دهید.

هر تاون هال در نقشه جنگ نشان دهنده یک پایگاه جنگی است و هر باربری یک حمله باقیمانده آن بازیکن را نشان می دهد. با ضربه زدن روی تاون هال، می توانید اطلاعات بیشتری در مورد آن بازیکن، مانند حملات تکمیل شده آنها، مشاهده کنید. شما همچنین می توانید از این منو جستجو کنید، به نیروهای خود کمک کنید یا به یک پایگاه جنگی حمله کنید. اقداماتی که می توانید انجام دهید با هر مرحله از جنگ قبیله تغییر می کند.

پایگاه های جنگی در نقشه جنگ چگونه مرتب شده اند؟ پایه ها از بالاترین تا کمترین مقاومت مرتب شده اند. بالاترین قدرت پایگاه های جنگی در بالای نقشه جنگ قرار دارند. غنائم، نقاط قوت حمله و چیدمان پایه هیچ تاثیری بر ترتیب پایگاه ها ندارند.

پایگاه جنگ من چه تفاوتی با روستای من دارد؟ پایگاه جنگی شما با چند استثنا بسیار شبیه به روستای شماست. پایگاه جنگی شما منابع تولید نمی کند. قلعه قبیله در پایگاه جنگ شما باید جدا از قلعه قبیله در دهکده شما پر شود. همچنین پایگاه جنگ Clan Castle صرفاً جنبه دفاعی دارد و نمی توان به آن اسپل اهدا کرد. پایگاه‌های جنگی هرگز نیازی به مسلح کردن مجدد تله‌های خود، بارگیری مجدد و یا بهبود قهرمانان ندارند، زیرا آنها همیشه آماده نبرد هستند. ساختمان‌ها، تله‌ها و دیوارها در پایگاه جنگی را نمی‌توان مستقیماً ارتقا داد، اما اگر آیتم مربوطه روستای زادگاه شما در طول روز آماده‌سازی به‌روزرسانی شود، به‌طور خودکار ارتقا خواهند یافت. ساختمان‌ها هرگز در پایگاه جنگی شما «در حال ساخت» یا «در حال ارتقا» نخواهند بود، اما به ساختمان‌های سطح ۱ کاملاً تمام شده در پایگاه جنگ تبدیل می‌شوند، حتی اگر در روستای اصلی در حال ساخت باشند، و همچنان در سطح قبلی کار می‌کنند. آنها در روستای اصلی در حال ارتقا هستند.

آیا می توانم سربازان یا جادوها را در پایگاه جنگ خود آموزش دهم؟

نه. پایگاه جنگ فقط برای دفاع در جنگ های قبیله ای است. همه ارتش های مهاجم باید از دهکده معمولی شما بیایند.

در طول روز آماده سازی چه اتفاقی می افتد؟

این روزی است که قبیله‌ها دفاع خود را آماده می‌کنند، اطلاعاتی در مورد آن جمع‌آوری می‌کنند و شروع به برنامه‌ریزی علیه قبیله مقابل می‌کنند. هیچ حمله ای در طول روز آماده سازی وجود ندارد، اما زمان بسیار مهمی برای طراحی استراتژی برای پیروزی در جنگ است!

سه فعالیت اصلی در طول روز آماده سازی وجود دارد: سازماندهی مجدد پایگاه جنگی، اهدای نیروهای تقویتی به همتایان خود، و جستجوی پایگاه های جنگی دشمن.

چگونه پایگاه جنگی خود را تنظیم کنم؟

پایگاه جنگ باید به طور جداگانه از روستای زادگاه شما تنظیم شود. توجه داشته باشید که پایگاه جنگی شما پس از پایان روز آماده سازی قابل تنظیم مجدد نیست، زیرا هرگونه تغییری که در پایگاه جنگی انجام دهید از جنگ بعدی اعمال خواهد شد.

کمک مالی نیروهای Clan Castle در جنگ های قبیله ای چگونه کار می کند؟

قلعه قبیله در پایگاه جنگ شما با قلعه قبیله در دهکده شما متفاوت است و باید جداگانه پر شود. نیروهای اهدایی به یک پایگاه جنگی برای دفاع از آن در برابر همه حملات در طول روز نبرد مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

برخلاف دهکده معمولی شما، نیازی به درخواست نیرو برای پایگاه جنگی شما نیست. در عوض، تمام پایگاه های جنگی به طور خودکار برای اهدای نیرو در طول روز آماده سازی باز هستند. برای اهدا، کافی است در طول روز آماده سازی روی پایگاه جنگی یکی از اعضای قبیله ضربه بزنید و مستقیماً نیروها را اهدا کنید. به یاد داشته باشید، نمی توان در روز نبرد، نیروها را به پایگاه های جنگی اهدا کرد.

آیا می توانم به سایر هم قبیله ها اطلاع دهم که می خواهم برای دفاع از پایگاه جنگی خود از نیروهای قلعه خاصی درخواست کنم؟ آره. می توانید با ضربه زدن به پایگاه جنگی خود بر روی نقشه جنگ و تغییر پیام درخواست کمک مالی، یک درخواست سرباز سفارشی بنویسید.

وقتی یک پایگاه جنگی را جستجو می کنم چه اتفاقی می افتد؟

شما می توانید آزادانه تمام پایگاه های جنگی متحدین و دشمن را در طول مدت جنگ قبیله ای (و حتی پس از پایان جنگ) جستجو کنید تا طرح بندی پایگاه های آنها را مشاهده کنید. پیشاهنگی ابزاری حیاتی برای استراتژی جنگ قبیله ای است، زیرا به شما امکان می دهد به متحدان مشاوره دهید و از قبل برای حملات علیه دشمن برنامه ریزی کنید. با این حال، پایگاه‌های جنگی دشمن در طول روز آماده‌سازی قابل مشاهده نیستند، و در عوض طرح‌بندی روستای محل سکونت آنها دیده می‌شود.

در روز نبرد چه اتفاقی می افتد؟ این روزی است که قبیله ها حمله می کنند، شروع به به ثمر رساندن ستاره می کنند و به سمت پیروزی پیش می روند! پایگاه‌های جنگی را نمی‌توان در طول روز جنگ تغییر داد، بنابراین پیروزی تنها به داشتن مهارت و هماهنگی برتر حمله بستگی دارد. به نحوه به روز رسانی نقشه جنگ پس از هر حمله دقت کنید و استراتژی خود را در صورت نیاز تنظیم کنید تا سعی کنید ستاره های قبیله خود را به حداکثر برسانید!

دو فعالیت اصلی وجود دارد که می توانید در طول روز نبرد انجام دهید: جستجو و حمله به پایگاه های جنگی دشمن.

در جنگ قبیله ای چند بار می توانم حمله کنم؟

شما فقط می توانید ۲ بار در طول روز نبرد حمله کنید، بنابراین هر حمله را حساب کنید! از پیشاهنگی و چت قبیله ای برای برنامه ریزی حملات خود از قبل استفاده کنید. شما می توانید هر بازیکن حریفی را برای حمله انتخاب کنید، اما به خاطر داشته باشید که با هر دو حمله نمی توانید به یک هدف حمله کنید.

به چه کسی حمله کنم؟ هدف توصیه شده چیست؟

هدف اصلی حمله در جنگ قبیله ای این است که با به دست آوردن ستاره ها در جنگ، برای قبیله خود ستاره کسب کنید. مهم است که به اهدافی حمله کنید که فکر می کنید می توانید آنها را شکست دهید. اگر در حملات خود شکست بخورید، نه تنها برای قبیله خود ستاره کسب نخواهید کرد، بلکه فقط لوت پاداش کمتری نیز به دست خواهید آورد!

در طول روز نبرد، همیشه یک هدف توصیه شده در نقشه جنگ قابل مشاهده خواهید بود. هدف پیشنهادی به شما نزدیکترین بازی را برای قدرت حمله شما بر اساس قدرت دفاعی حریفان نشان می دهد. با این حال، چیدمان پایه در نظر گرفته نمی شود، و همچنین سبک حمله مورد علاقه شما نیز مورد توجه قرار نمی گیرد، بنابراین ایده خوبی است که چند پایه بالای آن و چند پایه زیر آن را بررسی کنید تا ببینید آیا می توانید هدفی را که دوست دارید پیدا کنید یا خیر.

قبل از حمله، همچنین ایده خوبی است که در صورت وجود، حملات قبلی قبیله خود به آن هدف را مشاهده کنید. ممکن است اطلاعات ارزشمندی در مورد تله ها، دفاع از نیروهای Clan Castle و اثربخشی استراتژی های حمله خاص به شما ارائه دهد.

چه چیزی بهترین حمله علیه یک پایگاه جنگی را تعیین می کند؟

بهترین حمله، حمله ای است که بیشترین ستاره را در مقابل آن پایگاه به ثمر رسانده باشد. تنها بهترین حمله در مجموع ستارگان قبیله که در بالای نقشه جنگ نشان داده شده اند به حساب می آید. اگر حملات متعدد ستاره های مساوی را به دست آورند، حمله با بالاترین میزان تخریب بهترین حمله در نظر گرفته می شود.

آیا برای حمله در جنگ قبیله ای نیاز به ساخت ارتش دارم؟

آره. ارتش تهاجمی شما باید در دهکده شما آموزش دیده و آماده شود، درست مانند یک حمله معمولی چند نفره. این به شما بستگی دارد که آیا ترجیح می دهید یک هدف خوب برای ترکیب ارتش منظم خود پیدا کنید یا در عوض یک ارتش غیرمعمول را آموزش دهید تا یک پایگاه خاص را با ضعف خاصی بیرون بیاورید. با این حال یک چیز مسلم است: هیچ شانس دومی وجود ندارد. به یاد داشته باشید که قبل از استفاده از یکی از حملات ارزشمند جنگ قبیله ای خود، بررسی کنید که قهرمانان شما بیدار هستند، جادوهای شما آماده هستند و قلعه قبیله خود را پر کرده اید.

چگونه می توانم تکرار حملات را مشاهده کنم؟

بهترین حمله انجام شده علیه پایگاه جنگی متحد یا دشمن را می توان از طریق دکمه پخش مجدد که هنگام ضربه زدن روی تاون هال در نقشه جنگ نشان داده می شود، مشاهده کرد. اگر هنوز حمله ای علیه آن پایگاه جنگی انجام نشده باشد، دکمه نشان داده نخواهد شد.

علاوه بر این، هر حمله انجام شده توسط هر شرکت کننده در جنگ را می توان با فشار دادن دکمه ستاره آبی و سفید نشان داده شده در نزدیکی بالای صفحه و انتخاب تب رویدادهای جنگ، بررسی و پخش کرد.

آیا اگر در جنگ قبیله ای حمله کنم سپر خود را از دست می دهم؟

نه، شما سپر خود را از دست نمی دهید. طوری در نظر بگیرید که انگار به دهکده تک نفره حمله می کنید.

آیا یک سپر فعال از من در جنگ قبیله ای محافظت می کند؟

خیر، پایگاه جنگی شما حتی اگر یک سپر فعال داشته باشید، قابل حمله است. یک سپر فقط از دهکده شما در برابر حملات چند نفره محافظت می کند.

چه اتفاقی برای دفاع از نیروهای Clan Castle می افتد که در یک حمله جنگی شکست می خورند؟

پس از پایان حمله جنگ، نیروهای مدافع Clan Castle که شکست خورده بودند به طور خودکار دوباره پر می شوند. این بدان معنی است که همان نیروهای Clan Castle از یک پایگاه جنگی در برابر هر حمله جنگی دفاع می کنند.

آیا پس از حمله به پایگاه جنگی من باید تله‌ها را دوباره مسلح کنم، قهرمانان را درمان کنم و Infernos و X-Bows را دوباره بارگذاری کنم؟

نه، همه چیز به طور خودکار شارژ می شود. مهم نیست که چند بار قبیله دشمن به پایگاه جنگی شما حمله می کند، تله های آن همیشه مسلح خواهد بود، قهرمانان آن آماده هستند و X-Bows، Inferno Towers و Eagle Artillery کاملاً بارگیری می شوند.

قبیله برنده چگونه تعیین می شود؟

برنده توسط کل ستارگان بدست آمده توسط قبیله مشخص می شود که همیشه در بالای نقشه جنگ در طول روز نبرد نمایش داده می شود. برای برنده شدن در جنگ قبیله ای، قبیله شما باید تا پایان روز نبرد ستاره های بیشتری نسبت به قبیله مقابل کسب کند. اگر هر دو قبیله تعداد ستاره‌های یکسانی را کسب کنند، طایفه‌ای برنده می‌شود که تعداد کل تخریب بیشتری داشته باشد.

چگونه برای قبیله خود ستاره کسب کنم؟

ستاره هایی که در نبرد به دست می آورید نیز توسط قبیله شما به دست می آید. ستاره‌ها در جنگ مانند مسابقات چند نفره عمل می‌کنند: ۱ ستاره اگر تاون هال را تخریب کنید، ۱ ستاره اگر حداقل ۵۰ درصد ساختمان‌های یک پایگاه را تخریب کنید و ۱ ستاره اگر ۱۰۰ درصد تخریب کنید.

با این حال، مهم است که به خاطر داشته باشید که تنها بهترین حمله در برابر هر پایگاه جنگی دشمن حساب می شود. اگر شخصی قبلاً ۲ ستاره در پایگاه دشمن کسب کرده باشد، باید در مقابل همان پایگاه ۳ ستاره عالی کسب کنید تا یک ستاره اضافی برای قبیله خود کسب کنید. این به این معنی است که برای اینکه قبیله شما حداکثر ستاره را کسب کند، باید سعی کنید تا ۳ ستاره از پایگاه های جنگی دشمنان مختلف که می توانید کسب کنید. اغلب اوقات، حمله به پایگاه‌های جنگی که هنوز شکست نخورده‌اند، بهتر از تلاش برای بهبود بهترین حمله قبلی است!

حداکثر ستاره هایی که یک قبیله می تواند در جنگ قبیله ای کسب کند چقدر است؟

هر پایگاه جنگی دشمن می‌تواند ۳ ستاره باشد، بنابراین حداکثر ستاره‌هایی که قبیله شما می‌تواند کسب کند، ۳ برابر تعداد پایگاه‌های جنگی دشمن است (مثلا حداکثر ۴۵ ستاره برای جنگ قبیله‌ای ۱۵ در مقابل ۱۵).

اگر طایفه ما در جنگ قبیله ای پیروز شود چه اتفاقی می افتد؟

جدای از شکوه پیروزی، به هر یک از اعضای شرکت کننده در قبیله برنده، فوراً غارت پاداش کاملی که از حملات خود به دست آورده اند، تعلق می گیرد. علاوه بر این، این قبیله یک امتیاز جدید درخشان در آمار “Wars Won” و “War Win Streak” کسب خواهد کرد که از توضیحات قبیله قابل مشاهده است.

اگر طایفه ما در جنگ قبیله ای شکست بخورد چه اتفاقی می افتد؟

جدای از شرم شکست، اعضای قبیله بازنده مجازات سختی برای غارت جایزه خود خواهند داشت. به اعضای بازنده همچنان لوت جایزه به دست آمده خود تعلق می گیرد، اما فقط ۳/۷ این مبلغ. بدیهی است که این قبیله در آمار “Wars Won” خود یک برد اضافی کسب نمی کند، و آمار “War Win Streak” آن نیز به صفر خواهد رسید (اگر قبل از شکست در جنگ صفر نبوده است).

آیا قبیله ها می توانند در جنگ قبیله ای با هم پیوند بخورند؟

بله، در صورتی که هر دو قبیله پس از پایان روز نبرد، تعداد یکسان ستاره و میزان تخریب کل یکسانی کسب کرده باشند، قرعه کشی امکان پذیر است. اعضای هر دو قبیله لوت پاداش خود را دریافت خواهند کرد، اما با جریمه. جریمه آنقدر سنگین نیست که اگر قبیله ببازد، اما باز هم بسیار کمتر از زمانی است که طایفه برنده می شد (۵۰%). هر دو قبیله در آمار “Wars Won” خود یک برد اضافی کسب نخواهند کرد و آمار “War Win streak” آنها نیز به صفر خواهد رسید (اگر قبل از تساوی صفر نبود).

پاداش برد جنگ چیست؟

جایزه برد جنگ غارتی است که در صورت پیروزی قبیله خود در جنگ به دست خواهید آورد. شما می توانید این جایزه را با حمله به پایگاه های جنگی دشمن و شکست دادن آنها افزایش دهید (تعداد ستاره های برنده شده مهم نیست). مراقب باشید، زیرا اگر در حمله ای علیه پایگاه جنگی دشمن شکست بخورید، پاداش برد جنگ شما مقدار بسیار کمتری افزایش می یابد! جایزه برنده جنگ فعلی شما همیشه در گوشه سمت چپ بالای نقشه جنگ نشان داده می شود.

اگر طایفه ما در جنگ پیروز نشود، آیا باز هم پاداشی دریافت می کنم؟

بله، اگر قبیله شما نتواند در جنگ پیروز شود، همچنان درصد کمی از پاداش برد جنگ خود را دریافت خواهید کرد.

آیا هم قبیله های من از پاداش برد جنگ من سود می برند؟

آیا آنها می توانند به من کمک کنند تا آن را افزایش دهم؟ خیر. جایزه برد جنگ شما کاملا متعلق به شماست و عملکرد شما را در جنگ منعکس می کند. اگر طایفه شما در جنگ پیروز شد، این مال شماست و فقط مال شماست که نگه دارید. فقط شما می توانید با برنده شدن در حملات خود در جنگ، پاداش را افزایش دهید.

مبالغ پاداش برد جنگ چگونه محاسبه می شود؟

پایه های مختلف ارزش مقادیر متفاوتی از لوت جایزه را دارند. هرچه قدرت دفاعی پایگاه جنگ بیشتر باشد، ارزش لوت پاداش بیشتری دارد. با ضربه زدن بر روی آن در نقشه جنگ در طول روز نبرد، می‌توانید میزان غارت جایزه‌ای که یک پایگاه جنگی دشمن ارزش دارد، ببینید.

در مورد منابعی که از انبارها در طول یک حمله جنگی غارت می کنم چطور؟

همیشه مقدار کمی از منابع در انبارهای پایگاه های جنگی دشمن موجود است. این لوت بلافاصله مانند هر حمله چند نفره دیگر به انبارهای شما تحویل داده می شود. با این حال، مقدار لوت در این انبارها ثابت است (بسته به قدرت پایگاه جنگ)، و همیشه بسیار کمتر از پاداش برد جنگ خواهد بود. اگر می خواهید غارت خود را به حداکثر برسانید، در حملات خود پیروز شوید و در جنگ به بهترین شکل پیروز شوید!

آیا اگر کسی در جنگ های قبیله ای به من حمله کند منابع خود را از دست می دهم؟

نه، شما منابع خود را از دست نمی دهید. غارتی که در پایگاه جنگی شما در اختیار دشمنان است از دهکده شما نمی آید، بنابراین منابع شما امن هستند.

وقتی جنگ تمام شد، غارت پاداش من کجا می رود؟

غارت جنگ پاداش در خزانه داری Clan Castle شما ذخیره می شود. آنجا امن‌تر از انبارهای معمولی است، اما به یاد داشته باشید که مرتباً آن را جمع‌آوری کنید، زیرا خزانه‌داری شما فقط می‌تواند مقدار محدودی غارت جنگی را در خود نگه دارد.

آیا می توانم جنگ های قبیله ای را پس از پایان آنها مشاهده کنم؟

آره! کل نقشه جنگ و همه بازپخش‌های نبرد برای مدتی پس از پایان جنگ در دسترس خواهند بود. به سادگی روی «مشاهده نقشه» در صفحه نتایج جنگ ضربه بزنید تا نحوه عملکرد شما، متحدان و دشمنانتان در طول جنگ گذشته را بررسی کنید.

با ضربه زدن روی “War Log” که در کنار توضیحات قبیله است، می توانید جنگ های قدیمی تر را نیز مشاهده کنید. لاگ جنگ تاریخچه جنگ‌های قبیله‌ای گذشته و امتیازات و دستاوردهای Clan XP را نشان می‌دهد. جنگ‌های قبیله‌ای اخیر را نیز می‌توان با ضربه زدن روی دکمه «جزئیات» به طور عمیق مرور کرد، اگرچه پس از مدتی این جزئیات در دسترس نخواهد بود.

چه اتفاقی می‌افتد اگر زمانی که سرور به تعمیر و نگهداری می‌رود، جنگ به پایان برسد؟

وقتی سرور به تعمیر و نگهداری می‌رود، Wars متوقف می‌شود. روزهای آماده سازی و نبرد با مدت زمانی که سرور تحت تعمیر و نگهداری است، تمدید خواهد شد.

چگونه می توانم یک جنگ قبیله ای جدید را پس از پایان آن شروع کنم؟

رهبران و رهبران مشترک می توانند از صفحه نمایش نتایج جنگ، قبیله را دوباره به جنگ ببرند.

Clan XP چیست؟

Clan XP یک سیستم تجربه برای Clans است، مشابه سیستم تجربه موجود برای بازیکن.

با جمع‌آوری کافی Clan XP، سطح قبیله شما بالا می‌رود، که می‌تواند امتیازهای ویژه قبیله را باز کند که برای همیشه به نفع قبیله شما است، و همچنین یک مرز ارتقا یافته برای نشان قبیله شما.

Clan Perks چیست؟

Clan Perks امتیازهای ویژه ای هستند که برای همیشه به نفع قبیله شما هستند. آنها طیف گسترده ای از مزایای، از افزایش پاداش برد جنگ تا کاهش زمان خنک شدن برای درخواست نیرو دارند.

هر زمان که سطح قبیله شما بالا می رود، قفل آن ها باز می شوند و/یا بهبود می یابند که به مقدار مشخصی Clan XP نیاز دارد. می‌توانید با ضربه زدن روی دکمه «Clan Perks» در زیر نوار Clan XP، امتیازاتی را ببینید که قبیله شما از آن‌ها بهره می‌برد، و همین دکمه را می‌توانید مستقیماً از Clan Path در سمت چپ بالای دهکده خانگی خود مشاهده کنید.

درآمد Clan XP چگونه تعیین می شود؟

در Clan Wars، Clan XP به سه روش به دست می آید: شکست دادن پایگاه های جنگی دشمن، به ثمر رساندن تعداد معینی ستاره در جنگ (به طور خاص، نسبتی از ستاره هایی که احتمالاً می توان به دست آورد) و برنده شدن در جنگ قبیله.

شکست دادن پایگاه های جنگی دشمن برای اولین بار، بسته به قدرت پایگاه جنگ، تا ۱۰ Clan XP اهدا می کند. اولین پیروزی در پایگاه جنگ، Clan XP کامل را اعطا خواهد کرد. هر حمله موفق بعدی، حتی اگر بهتر از اولین حمله موفق باشد، به تنهایی از طریق این روش هیچ گونه Clan XP را به همراه نخواهد داشت.

با کسب ۴۰ درصد از ستاره های موجود در جنگ قبیله، ۱۰ Clan XP و کسب ۶۰ درصد از ستاره های موجود، ۲۵ Clan XP دیگر را دریافت می کند. تعداد ستاره های موجود در جنگ به تعداد شرکت کنندگان در جنگ بستگی دارد. اندازه های بزرگتر به ستاره های بیشتری نیاز دارند.

در نهایت، برنده شدن در جنگ قبیله ای ۵۰ Clan XP جایزه می دهد. این مستقل از اندازه و نتیجه است. کلن برنده همیشه با ۵۰ Clan XP بدون در نظر گرفتن حاشیه پیروزی، پاداش می‌گیرد، و حتی اگر Clan XP که از ستاره‌های به ثمر رسانده شده است، به دلیل کسب ستاره کافی از سوی هیچ‌یک از طرفین، اعطا نمی‌شود. در صورت قرعه کشی، به هیچ یک از قبیله ها ۵۰ Clan XP تعلق نمی گیرد.

دسته بندی اخبار بلاگ کلش آف کلنز
اشتراک گذاری

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

221+ محصولات
835+ سفارشات تکمیل شده
382+ کاربران
12+ مطالب وبلاگ

آگهی شما در حال ارسال می باشد!
لطفا تا ارسال شدن آگهی روی همین صفحه منتظر بمانید

کانال تلگرام: @mrclashorg

logo-samandehi

سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

ورود به سایت